Англійський педагогічний дискурс : класифікація методичних термінів
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.14.178-183Ключові слова:
тeрмін, термінологічна лексика, терміносистема, лінгводидактичні принципи, класифікація лінгводидактичних термінівАнотація
У статті систематизовано та охарактеризовано існуючі в лінгвістиці підходи до класифікацій методичних термінів, зокрема з’ясовано структурні характеристики цього багатовимірного явища, центральне поняття досліджуваного дискурсу; встановлено основні принципи, а також виявлено основні універсальні та специфічні властивості англомовного педагогічного дискурсу.
Проаналізовано різні принципи та підходи до класифікації лінгводидактичних термінів. Здійснено спробу створити власну класифікацію, поклавши в її основу семантичний принцип, принцип історизму, джерелознавства, системності, словотвору.