Теоретико-методичні засади моніторингу якості університетської освіти

Автор(и)

  • Галина Михайлишин
  • Інна Червінська
  • Оксана Кондур

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.217-223

Ключові слова:

моніторинг, якість освіти, освітні виміри, освітній простір

Анотація

Сучасні економічні та соціальні відносини потребують нових шляхів вирішення проблеми об'єктивної оцінки якості освіти. Метою публікації є опис компонентів моніторингу якості надання освітніх послуг закладами вищої освіти, розкриття їх ролі та значення у формуванні цілісної системи освіти країни. Акцентується увага на проблемах змістового наповнення та структуризації моніторингу якості освіти. Структуру моніторингу визначено як складну суб'єктивно-об'єктивну динамічно нестабільну систему, що знаходиться під впливом соціально-економічної дійсності. Розкрито роль компонентів моніторингу якості освіти у формуванні цілісної системи навчально-виховної роботи сучасної закладу вищої освіти. На підставі контент-аналізу наукових джерел вказано на необхідність розвитку моніторингових досліджень, формування обізнаності, компетент-ності та культури їх організації та проведення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ