Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти

Автор(и)

  • Оксана Рогульська

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.224-231

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів іноземних мов, електронні освітні ресурси, інформаційно-освітнє середовище, заклади вищої освіти

Анотація

У статті розкрито доцільність створення та підтримки інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти та проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття “інформаційно-освітнє середовище закладів вищої освіти”; схарактеризовано інформаційно-освітнє середовище Хмельницького національного університету та розкрито особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Доведено, що інформаційно-освітнє середовище має чималий потенціал для підвищення якості навчання майбутніх учителів іноземних мов та сприяє усвідомленню студентами особливостей майбутньої професійної діяльності, розвитку особистісних та професійно важливих якостей студентів, необхідних для успішного опанування майбутньої професії; побудові індивідуальних освітніх траєкторій; розвитку творчих здібностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ