Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України

Автор(и)

  • Тетяна Козак

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.92-97

Ключові слова:

художньо-естетична компетентність, живопис, критерій, компетентність, художня компетентність, мистецька освіта

Анотація

У статті обґрунтовано систему критеріїв, показників та рівнів вимірювання художньо-естетичної компетентності студентів як результату фахової підготовки в університетах. Охарактеризовано поняття “художньо-естетична компетентність”, її формування у студентів, визначено критерії художньо-естетичної компетентності студентів (особистісний, навчальний, творчий), подано їх характеристику. У висновках зазначено, що формування, розвиток художньо-естетичної компетентності у студентів можливі після засвоєння теоретичної бази знань, практичної діяльності та саморозвитку, це є основною передумовою становлення його як особистості. Художньо-естетична компетентність для студента – це майже основна передумова становлення його як особистості. Майбутній фахівець з образотворчого мистецтва має бути зорієнтована на формування і розвиток здатності до сприйняття дійсності, мистецтва та культури, творчої художньої індивідуальності та розвитку практичних вмінь – необхідних чинників кваліфікованого спеціаліста.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА