Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в Новій українській школі
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.14.64-69Ключові слова:
Психолого-екологічні тренінги, молодші школяри, підготовка вчителя Нової української школи, тренінгові вправи, структурні елементи тренінгу, вимоги до вчителя ведучогоАнотація
У статті проаналізовані особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій для формування екологічної культури молодших школярів та надана методика проведення різних видів тренінгових вправ: прийняття рішень, саморефлексія, формування практичного досвіду. Наведені вимог до вчителя ведучого та структурні елементи проведення психолого-екологічних тренінгів для формування екологічної культури в початкових класах Нової української школи. Виокремлені освітні принципи для учнів молодшого шкільного віку під час проведення природознавчих еколого-психологічних тренінгах.