Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в Новій українській школі

Автор(и)

  • Анастасія Варениченко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.64-69

Ключові слова:

Психолого-екологічні тренінги, молодші школяри, підготовка вчителя Нової української школи, тренінгові вправи, структурні елементи тренінгу, вимоги до вчителя ведучого

Анотація

У статті проаналізовані особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій для формування екологічної культури молодших школярів та надана методика проведення різних видів тренінгових вправ: прийняття рішень, саморефлексія, формування практичного досвіду. Наведені вимог до вчителя ведучого та структурні елементи проведення психолого-екологічних тренінгів для формування екологічної культури в початкових класах Нової української школи. Виокремлені освітні принципи для учнів молодшого шкільного віку під час проведення природознавчих еколого-психологічних тренінгах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА