Технології підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти України

Автор(и)

  • Оксана Рогульська
  • Ольга Тарасова

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.111-123

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів іноземних мов, методи навчання, інтерактивні методи навчання, форми, засоби, технології навчання, “мозковий штурм”, “метод проектів”, “кейс-метод”, “мікрофон”, “займи позицію”, “метод інсценування”, “робота в парах”, “робота у малих групах”, “карусель”, “асоціативний кущ”, “естафета”, “акваріум”, “аукціон”, “ток-шоу”, “дебати”, “рольова гра”, “пазл”, “метод реклами”, “метод провокації”, “круглий стіл”, “закінчи фразу”, “анкета”

Анотація

У статті розкрито особливості використання методів, засобів, форм і технологій навчання у підготовці майбутніх учителів іноземних мов; розглянуто погляди провідних науковців на проблему класифікації методів навчання; охарактеризовано низку інтерактивних методів, засобів, форм та технологій, що є ефективними у підготовці майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності. Наголошено, що інтерактивна взаємодія, на основі якої розроблено досліджені методи навчання, характеризується високим показником інтенсивності спілкування учасників, їх прямою комунікацією, допомагає урізноманітнити сприйняття інформації й покращити таким чином її засвоєння. Використання інтерактивних методів навчання спонукає не лише студента, але й викладача до постійної творчості, сприяє розвиткові педагогічних здібностей, орієнтує на пошук унікальних якостей студентів, особливостей їх мислення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-15

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА