Психолого-педагогічні передумови підготовки майбутніх педагогів до правового виховання молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.11.81-87Ключові слова:
кваліфікація, компетентність, професійна адаптація, цінності, ціннісні орієнтації, ціннісно-правові орієнтації, ставлення, настанова, спрямованістьАнотація
У статті окреслено психолого-педагогічні передумови підготовки майбутніх педагогів до правового виховання молодших школярів. Зокрема підгрунтям для дослідження порушеної проблеми розглядаємо сформульовані вченими завдання перед сучасною вищою педагогічною школою України – виховувати нове покоління молодих педагогів, здатних правильно сприймати й адекватно діяти. Узагальнення результатів досліджень різних аспектів професійної підготовки майбутнього педагога дає підстави стверджувати, що їх консолідуючим стрижнем була і є особистість такого педагога, який би на підставі вищих цінностей добра, істини, краси тощо регулював життєдіяльність своїх вихованців.