“Маленький принц” як філософська драма :когнітивно – дискурсологічний аспект

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnuphil.11.96-107

Ключові слова:

дискурс, комунікація, картина світу, текст, Маленький принц

Анотація

Стаття присвячена проблемі інтерпретації твору Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”. Пропонується нове тлумачення у сучасному філософсько-дискурсологічному ключі. Виклики сьогодення дають змогу переосмислити образ і глибоке семіотичне наповнення, яким він наділений. Інтерпретація філософського задуму автора не обмежується сухими констатаціями, що це філософська казка. Здійснена спроба вивести твір з його базовими посиланнями на вищий рівень верифікацій та узагальнень. Невеликий за обсягом твір містить семіотичну глибину з її варіативністю та смисловою калсидокопічністю.

Маленький принц розглядається як цілісний образ – у епіцентрі полотна, яке доповнене іншими персонажами. Усі загалом формують єдине і багатогранне тло людської дійсності. Нове прочитання зумовлюється проблемами людства на поч. ХХІ ст., дискурсологією, комунікативними технологіями, питаннями глобалізації, а також тенденціями щодо поширення депресивних настроїв у сучасному світі, на європейському континенті зокрема.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2024-12-22

Як цитувати

Мельник, Я. (2024). “Маленький принц” як філософська драма :когнітивно – дискурсологічний аспект. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Філологія, (11), 96–107. https://doi.org/10.15330/jpnuphil.11.96-107

Номер

Розділ

Articles