СТРУКТУРНО–ПРОЦЕСУАЛЬНА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Ольга Царик доктор педагогічних наук, профессор кафедри іноземних мов та інформаційно-комуннікаційних технологій Тернопільський національний економічний університет Тернопіль, Україна
  • Наталія Рибіна кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов та інформаційно-комуннікаційних технологій Тернопільський національний економічний університет Тернопіль, Україна
  • Жанна Баб’як кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри української та іноземних мов та інформаційно-комуннікаційних технологій Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя Тернопіль, Україна

Ключові слова:

навчальна діяльність, студент, мотивація, мотиви, структурнопроцесуальна модель, когнітивні характеристики

Анотація

The study of the reasons that make a person develop and improve himself is extremely important from the point of  understanding the motivational process. This is the starting point from which the analysis of motivation begins. The educational process consists of complex types of activities, so there are many motives for learning. They can not be demonstated separately by each person, but also merge into a single one, forming complex motivational systems. In Ukraine students' interest in learning fades year by year. Entering universities, they have no idea why they are going there. Many of the students study only to obtain a diploma of higher education, while not getting the proper knowledge. In this matter, students can help self-motivation, as well as stimulation from teachers.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Царик, О. ., Рибіна, Н. ., & Баб’як, Ж. . (2020). СТРУКТУРНО–ПРОЦЕСУАЛЬНА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Гірська школа Українських Карпат, (22), 156–160. вилучено із https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/4351

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають