Аналіз особистісних ресурсів професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій

Автор(и)

  • Галина Дубчак доктор психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (м. Київ), Інститут соціальних технологій

DOI:

https://doi.org/10.15330/psp.22.115-122

Ключові слова:

професійна підготовка, соціономічні професії, стрес, професійна стресостійкість, рівень психічної напруги

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність вивчення проблеми особистісних ресурсів професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Розкрито зміст поняття «про­фесійна стресостійкість». Представлено результати емпіричного дослідження осо­бис­­тісних ресурсів професійної стресостійкості студентів, що навчаються за соціо­номічними професіями та працюючих фахівців, визначено їх спільні та відмінні особливості. Виявлено, що для студентів закладів вищої та середньої освіти характерним  є низький та середній рівень психічної напруги, тоді як поведінка фахівців характеризується більшою стресогенністю, високим рівнем ресурсності. Відзначено, що адаптаційні можливості людини і стійкість до стресогенних життєвих обставин обумовлені типом особистості, в якій провідну роль відіграють особистісні (соціально-психологічні) ресурси.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ