Переживання часу як чинник формування життєвих перспектив студентів в умовах суспільної нестабільності

Автор(и)

  • Оксана Чуйко кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціальної пси-хології ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефа-ника», м. Івано-Франківськ.

Ключові слова:

переживання часу, життєві перспективи, життєві цілі, суспільна нестабільність

Анотація

У статті розглянуто особливості переживання часу студентською молоддю. Досліджено рівні сформованості життєвих перспектив студентів-випускників. Проаналізовано співвідношення типів переживання часу та рівнів сформованості життєвих перспектив, а також ставлення опитуваних до ситуації суспільної нестабільності. Встановлено, що високий рівень сформованості життєвих перспектив характерний опитуваним з домінуючою часовою перспективою майбутнього, середній рівень - опитуваним з домінуючою часовою перспективою позитивного минулого та домінуючою часовою перспективою гедоністичного теперішнього, а низький - із часовою перспективою негативного минулого.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ