СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ В ПРОБЛЕМНІЙ СІМ’Ї: ЕМПІРИЧНИЙ ВИМІР

Автор(и)

  • Анастасія Склярук кафедра практичної психології Класичного приватного університету (м. Запоріжжя)

DOI:

https://doi.org/10.15330/vpufpn.22.18-25

Ключові слова:

проблемна сім’я, соціалізація, соціалізація в проблемній сім’ї, соціалізувальний вплив сім’ї

Анотація

У статті проаналізовано особливості соціалізації в проблемній сім’ї. Досліджується специфіка компонентів структурно-функціональної моделі соціалізації дитини в проблемній сім’ї за результатами емпіричного соціально-психологічного дослідження. Обґрунтовується запропонована модель соціалізації дитини в проблемній сім’ї, що відображає широкий спектр чинників (від загальносуспільного значення до рівня конкретних актів взаємодії в родині), що визначають успішність та ефективність соціалізації в проблемній сім’ї. Доводиться, що найбільш вагомими аспектами соціалізації в проблемній сім’ї є переважання типу репродукції сімейного досвіду та засвоєння типу конфігурації сімейних стосунків, що визначають позитивний чи негативний перебіг соціалізації дитини в проблемній сім’ї.

Біографія автора

Анастасія Склярук , кафедра практичної психології Класичного приватного університету (м. Запоріжжя)

кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Класичного приватного університету (м. Запоріжжя)

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-18

Номер

Розділ

Статті