Культура демократії у змісті професійної педагогічної підготовки майбутніх магістрів
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.14.160-166Ключові слова:
культура демократії, демократизація, професійна педагогічна підготовка, освітній процес, майбутні магістриАнотація
У статті розкрито проблему формування культури демократії у змісті професійної педагогічної підготовки майбутніх магістрів. Проаналізовано сучасні дослідження порушеної проблеми, здійснено теоретичне обґрунтування ключових понять. Визначено, що демократизація університетської освіти сприяє утвердженню принципів гуманізму, свободи, рівноправ’я, забезпечує партнерські відносини між учасниками освітнього процесу. Здійснювати демократизацію освітнього процесу слід комплексно, дотримуючись відповідних педагогічних умов.