ІСТОРІОГРАФІЯ РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЯХ УКРАЇНИ (1945-1991 рр.)

Автор(и)

  • Наталія Басараб аспірантка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.56-59

Ключові слова:

історіографія, джерельна база, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, розвиток освіти

Анотація

Освіта є безумовним віддзеркаленням усіх суспільних процесів, на неї покладені завдання з формування, розвитку, духовного самоствердження людського потенціалу країни. Початкова освіта є тією ланкою освіти, у якій закладаються передумови для подальшого розвитку особистості, прагнення до пізнання, генерування національної свідомості та позитивних моральних якостей кожного громадянина. Важливим ресурсом початкової школи є педагогічні працівники, які постійно виконують різнорівневі функції: учителя, вихователя, психолога, наставника, дослідника з усіма висунутими до них державою і суспільством професійними вимогами, що й актуалізує вагому потребу в їх післядипломній освіті (цілеспрямованому фаховому зростанні, підвищенні рівня професійної кваліфікації та майстерності). Необхідність безперервної освіти педагогів супроводжується й постійним оновленням змісту навчально-виховного процесу, появою нових педагогічних технологій, систематичним поповненням науково-методичної інформації та подоланням розриву між здобутими знаннями та досвідом попередніх поколінь, який неможливо здійснювати без урахування позитивних прикладів розвитку освіти. У статті здійснено історико-педагогічний аналіз наукових та практичних напрацювань із проблеми розвитку післядипломної освіти вчителів початкової школи в західних областях України (1945-1991 рр.).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-01

Як цитувати

Басараб, Н. (2022). ІСТОРІОГРАФІЯ РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЯХ УКРАЇНИ (1945-1991 рр.). Гірська школа Українських Карпат, (27), 56–59. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.56-59

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ