Задача як інструмент реалізації виховних функцій в умовах дитячих оздоровчих закладів
DOI:
https://doi.org/10.15330/psp.22.83-90Ключові слова:
професійне становлення, задача, навчально-теоретична задача, конкретно-практичні задачі, комунікативна компетентністьАнотація
Сучасна система підготовки педагогічних кадрів має одну незаперечну особливість, котра засвідчує про її перманентну проблематику: молоді фахівці, в основному, готові до реалізації навчальних функцій, водночас, реалізація виховного впливу на учня була і продовжує залишатись для них серйозною проблемою.
У статті пропонується один з можливих способів покращення фахової підготовки майбутніх педагогів шляхом оптимізації цілей і задач навчальної практики у літніх оздоровчих закладах, через посередництво засвоєння студентами методів і способів впливу, а також різноманітних виховних стратегій в процесі активізації ними самоаналізу та самопізнання вихованців.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-03-25
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІЧНА ТА ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ