Роль навчально-виробничої практики у професійному становленні студентів соціономічних професій
DOI:
https://doi.org/10.15330/psp.22.99-106Ключові слова:
компетентність, професійна підготовка, виробнича практика, професійна ідентичність, клієнтський досвідАнотація
У статті здійснено аналіз ролі навчально-виробничої практики у професійному становленні майбутніх фахівців. Особливу увагу приділено взаємозв’язку теоретичної, практичної підготовки та особистісного розвитку у професійному становленні майбутнього фахівця на прикладі підготовки медичних психологів. Показано взаємозв’язок професійно значущих та особистісних якостей майбутніх фахівців. Підкреслено важливість клієнтського досвіду в професійній підготовці лікаря-психолога. Автором подано дослідження становлення професійної ідентичності на прикладі студентів спеціальності «Медична психологія».
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-12-10
Номер
Розділ
ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ