ДОЦІЛЬНІСТЬ СКЛАДОВИХ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТОВАНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Array

Автор(и)

  • Лариса Черних

DOI:

https://doi.org/10.15330/vpufpn.22.52-58

Ключові слова:

соціальна адаптованість, факторний аналіз, складові соціальної адаптованос¬ті, старші дошкільники з особливими потребами, модель соціальної адаптованості

Анотація

У статті розкрито особливості соціальної адаптованості дітей старшого дошкільного віку з порушенням зору, слуху, мовлення. Висвітлено основні складові створеної моделі соціальної адап­т­о­ва­нос­ті старших дошкільників з особливими потребами. Проведено факторизацію її складових та дове­де­но доцільність створення моделі соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими по­тре­бами.

Біографія автора

Лариса Черних

кандидат психологічних науки, психолог-консультант

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-19

Номер

Розділ

Статті