НАУКОВІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ “РЕПУТАЦІЯ”
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.14.136-142Ключові слова:
репутація, інформаційна економіка, наукові підходи дослідження, поставлені цілі, результати діяльностіАнотація
Наведено актуальність дослідження сутності “репутація” особистості та підприємства як в суспільному, так і господарському житті сьогодення. Встановлено, в спеціалізованій літературі налічується різноманітна кількість наукових підходів дослідження категорії “репутація”, зокрема психологічний, соціологічний, політичний, юридичний, економічний. Визначено, наведені наукові підходи дослідження характеризуються багатовекторністю розуміння, що у підсумку дозволяє на основі дисциплінарного зв’язку більш точно окреслити теоретичні грані такого феномену як “репутація”, виокремити існуючі властивості щодо формування та розробити рекомендації у напрямку її використання на перспективу задля досягнення поставлених цілей і завдань.
Посилання
2. “The Universal Declaration of Human Rights of December 10, 1948.” Verkhovna Rada of Ukraine, zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_015/print1390808884452218. Accessed 9 Apr. 2018.
3. “Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms of November 4, 1950.” Verkhovna Rada of Ukraine, zakon4.rada.gov.ua/laws/show/995_004. Accessed 9 Apr. 2018.
4. “Civil Code of the RSFSR dated 18.07.1963.” Verkhovna Rada of Ukraine, zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1540-06. Accessed 9 Apr. 2018.
5. Shkromyda, V.V. “Business reputation of an enterprise: problems of estimation and necessity of accounting.” Current problems of the region's economy development. Science Collection, vol. 2, issue. 8, pp. 207-211.
6. Fombrun, C.J. Reputation: Realizing Value from the Corporate Image, 1995
7. Fombrun, C. Reputation, John Wiley & Sons, Ltd., 1996.
8. Dowling, G. Reputation of the firm: creation, management and evaluation of efficiency , INFRA-M., 2003.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).