МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

  • Н.Ю. Гречаник ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, Міністерство освіти і науки України, кафедра менеджменту і маркетингу, вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76018

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.2.14.128-135

Ключові слова:

міжнародний маркетинг, світові ринки, глобалізація, глобалізм, конкуренція

Анотація

Сучасне світовий економічний простір являє глобальну систему економічних взаємозв'язків і взаємозалежностей, який охоплює всі локальні та національні економічні системи, що пов'язані один з одним міжнародним поділом праці і різними формами інтеграції на рівні ресурсів, продуктивних сил та політично – правових відносин.
Глобалізація зумовлює участь як окремих компанії так і суспільства вцілому до глобальної конкуренції: ринки, організації, мови, культури більше не мають чітких територіальних кордонів, межам, бар'єрів. Глобалізація робить доступним всі світові ресурси: природні, технологічні, інформаційні, інтелектуальні. Це значно прискорює розвиток і збільшує можливості для компаній будь-якого ринку та рівня організації .
Міжнародний маркетинг – це комплекс заходів фірми по здійсненню зовнішньоекономічної діяльності за межами своєї країни з метою досягнення нових комерційних цілей.
Міжнародний маркетинг виступає як відповідна реакція бізнесового світу на такі процеси як: розширення партнерських взаємин на світовому ринку, зростання виробничих можливостей, швидке оновлення товарного асортименту, часті зміни характеру і структури ринкового попиту, його кон'юнктурні коливання, спільні та відмінні риси окремих культур інформаційне забезпечення тощо.

Біографія автора

Н.Ю. Гречаник, ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, Міністерство освіти і науки України, кафедра менеджменту і маркетингу, вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76018

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Levitt, T. “The Globalization of Markets.” Harvard Business Review, no. 61, 1983, pр. 92-102.
2. Ohmae, K. “The Triad World View.” The Journal of Business Strategy, no. 7 (4), 1987, pр. 8-19.
3. Porter, M. E. Competition Strategy. Methods of analysis of industries and activities of competitors. Tran. from English A. Oliynyk, R. Selsky, Fundamentals, 1997.
4. Bilorus, O., and V. Vlasov. “Globalization - a new synthetic science.” National Academy of Sciences of Ukraine, nas.gov.ua/akademperiodyka/Downloads/Visnyk_NANU/downloads/2010/3/a3.pdf. Accessed 12 Aug.2018.
5. Bilorus, O.G. Globalization and the National Strategy of Ukraine, Motherland, 2001.
6. Bilorus, O.G., and V.I. Vlasov. Global Trade Transformations, NSC IAE, 2008.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-27

Як цитувати

Гречаник, Н. (2018). МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 2(14), 128–135. https://doi.org/10.15330/apred.2.14.128-135