ІВЕНТИВНИЙ МАРКЕТИНГ – ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ У СУЧАСНОМУ ТУРИЗМІ

Автор(и)

  • О. Б Власенко ДВНЗ “Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника”, Міністерство освіти і науки України, Інститут туризму, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 201Б,

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.1.12.86-90

Ключові слова:

туризм, івентивний туризм, івентивний менеджмент, івентивний маркетинг, соціокультурна сфера

Анотація

У статті проаналізовано сучасні особливості розвитку та використання івентивного маркетингу. Висвітлено умови виникнення, сутність та особливості івент менеджменту, його принципи і методику застосування. Охарактеризовано особливості і значення сфери туризму та необхідність і переваги застосування методів івент маркетингу як перспективного методу непрямих маркетингових комунікацій. Наведено приклади практичного застосування івент маркетингу у діяльності підприємств. Визначено взаємозв’язок івент менеджменту та маркетингу та його підпорядкованість цілям івент маркетингу.

 

 

Біографія автора

О. Б Власенко , ДВНЗ “Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника”, Міністерство освіти і науки України, Інститут туризму, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 201Б,

Аспірант

Посилання

1. Avanesova, G. Cultural Activities: Theory and practice of organization. Moscow: Aspekt Press, 2006. Print.
2. Wexler, A., and H. Tulchynskyy. Why business needs sponsorship and charity. Moscow: Vershyna, 2006. Print.
3. Web. <http://eventmanagement.com>.
4. Web. <http://event-management.bestmanagementarticles.com>.
5. Kuli, K., and K. McEvan. Corporate events, which have become a legend. Rostov n/D: Fenix, 2006. Print.
6. Lemer, S. Arts organization of events: one has only to start! Rostov n/D: Fenix, 2006. Print.
7. Maksimova, L. literary property. Moscow: Gardariki, 2005. Print.
8. Pereverzev, M., and T. Kostsov. Management in the field of culture and art. Moscow: INFRA-M, 2007. Print.
9. Press, S. How to write and sell in the US scenario for video, film and television Moscow: TRIUMF, 2004. Print.
10. Simanovskaya, O. Organization of HR-events - a successful russian practice. Moscow: Verteks, 2007. Print.
11. Tulchinskiy, G., and E. Shekova. Management in the culture. SPb.: Lan, 2007. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-11

Як цитувати

Власенко , О. Б. (2016). ІВЕНТИВНИЙ МАРКЕТИНГ – ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ У СУЧАСНОМУ ТУРИЗМІ . Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 1(12), 86–90. https://doi.org/10.15330/apred.1.12.86-90

Номер

Розділ

Дослідження розвитку вітчизняного підприємництва