ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРЕНТИНГУ: ПЕРСПЕКТИВИ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.19.109-115Ключові слова:
штучний інтелект, розумні технології, маркетинг, персоналізація комунікації, автоматизація маркетингуАнотація
У статті розглянуто вплив штучного інтелекту на розвиток маркетингу, а саме зміни, які він приносить, та як допомагає підвищити ефективність маркетингових процесів. Описано переваги використання штучного інтелекту для покращення маркетингових стратегій. Серед яких, найбільш важливою перевагою є те, що розумні технології дозволяють швидко аналізувати великі об'єми даних та забезпечувати точні результати. Аналізуються останні дослідження та публікації в даній темі, щоб дати читачам ясніше уявлення про перспективи розвитку маркетингу з використанням штучного інтелекту. У підсумку виявлено, що використання і потенціал штучного інтелекту може значно полегшити та покращити роботу маркетологів в таких напрямах, як: автоматизація маркетингових процесів, персоналізація комунікації з клієнтами, оптимізація рекламних кампаній, прогнозування попиту та результатів маркетингових заходів, детальний аналіз цільової аудиторії, її потреб та попереднього досвіду, розподіл бюджету між різними каналами, створення контенту тощо. Велика увага зосереджена саме на персоналізованому маркетингу, який сьогодні є дуже важливим для сучасних вибагливих споживачів. Штучний інтелект стає надзвичайно важливим для досягнення успіху та дозволяє компаніям застосовувати індивідуальний підхід до клієнтів та взаємодіяти з ними на основі аналізу їхньої поведінки. Крім цього, в статті розглянуто потенційні виклики та ризики використання штучного інтелекту. Вказано на можливість помилок у роботі алгоритмів розумних технологій та недостатньо етичні аспекти використання даних, які пов’язані з конфіденційністю та приватністю споживачів. Важливо розуміти ці виклики та розробляти відповідні стратегії для їхнього врегулювання та мінімізації негативного впливу. В цілому, застосування розумних технологій дозволяє маркетологам зосередитись на стратегічних завданнях та досягати кращих результатів з меншими зусиллями та витратами. А впровадження штучного інтелекту в маркетингові стратегії є невід'ємною умовою для підприємств, що прагнуть зберігати свою конкурентоспроможність.
Посилання
2. Mohammad Khaled, Linkedin. “The era of Artificial Intelligence and readiness for protections.” www.linkedin.com/pulse/era-artificial-intelligence-readiness-protections-khaled-phd?trk=public_profile_article_view Accessed 21 Dec.2022.
3. MobiDev. “Artificial Intelligence in Marketing: Boost the Growth in 2023.” mobidev.biz/blog/artificial-intelligence-ai-marketing-use-cases Accessed 16 Dec.2022.
4. RetailCustomerExperience. “Consumers expect personalization, reveals report.” www.retailcustomerexperience.com/news/consumers-expect-personalization-reveals-report/ Accessed 8 Mar.2023.
5. MarketingAIInstitute. “AI-Based Marketing Personalization: How Machines Analyze Your Audience.” www.marketingaiinstitute.com/blog/ai-based-marketing-personalization Accessed 30 Mar.2023.
6. CDP. “Report: Consumers Open To AI In Marketing, But Privacy Concerns Remain.” cdp.com/articles/report-consumers-open-to-ai-in-marketing-but-privacy-concerns-remain/ Accessed 3 Mar.2023.
7. Cases.media. “Artificial Intelligence in Marketing: Benefits and Risks of Using Generative Models to Create Content and Improve Customer Interaction.” cases.media/article/shtuchnii-intelekt-u-marketingu-perevagi-ta-riziki-vikoristannya-generativnikh-modelei-dlya-stvorennya-kontentu-ta-polipshennya-vzayemodiyi-z-kliyentami Accessed 21 Mar.2023.
.8. Link.Springer. “AI bias: exploring discriminatory algorithmic decision-making models and the application of possible machine-centric solutions adapted from the pharmaceutical industry.” link.springer.com/article/10.1007/s43681-022-00138-8 Accessed 10 Feb. 2023
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).