ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ: АНАЛІЗ ТРЕНДІВ ТА ВИКЛИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.19.143-152Ключові слова:
соціальні медіа, поведінка споживачів, соціальний медіа маркетинг, тренди соціальних медіа, виклики соціального медіа маркетингуАнотація
Стаття розглядає важливі аспекти використання соціальних медіа в сучасному світі. Заснована на статистиці щодо кількості споживачів в соціальних мережах по всьому світу, стаття висвітлює основні причини, які спонукають користувачів до використання соціальних медіа. Незважаючи на те, що зі слів покоління Z та міленіалів, головною причиною їх присутності на таких платформах є проведення свого вільного часу, статистика говорить про інше – насправді соціальні мережі більшою мірою використовуються для дослідження товарів та послуг. Окрім цього, стаття аналізує тренди у сфері соціальних медіа на 2023 рік. Зокрема, розглядається впливовий маркетинг як один з головних трендів, що впливає на споживачів через використання впливових осіб, або так званих інфлюенсерів, у рекламних кампаніях. Існують дослідження, які показують, що їх рекомендації є одним із найважливіших факторів для споживачів при прийнятті рішення про покупку того чи іншого товару. Також зазначається роль штучного інтелекту в контексті соціальних медіа, адже завдяки ШІ можна здійснити аналіз великих обсягів даних про споживачів, включаючи їх профіль, демографічні дані, інтереси, поведінку в мережі, а також покращити персоналізацію контенту та реклами на основі цієї інформації. Ще один тренд, описаний у статті, є зростання популярності короткого відеоконтенту. Завдяки швидкому розвитку технологій та зростанню доступу до мобільного Інтернету, короткі відео стали надзвичайно популярними серед користувачів соціальних мереж. Окрім трендів, стаття вказує на п'ять викликів, з якими стикаються бренди при використанні соціальних медіа. Вони включають: визначення найефективніших платформ для просування бренду, оскільки різні люди використовують різні соціальні мережі, залежно їх віку та потреб; створення привабливого контенту, яких може займати багато часу та ресурсів; пошук ідей для нового контенту, адже соціальні платформи наразі вже переповнені різноманітними матеріалами; вимірювання рентабельності інвестицій, зважаючи на те, що цілі, які переслідують підприємства в соціальних мережах доволі абстрактні, досить складно оцінити успішність діяльності; створення контенту, який генерує лідів, за словами маркетологів є найбільшим їх викликом. Ця стаття є цінним джерелом інформації для маркетологів, бізнес-власників та фахівців з соціальних медіа, які бажають розуміти вплив соціальних медіа на поведінку споживачів, а також бути в курсі трендів та викликів в цій сфері на 2023 рік.
Посилання
2. Bochko, О., Kuziak, V., and B.. Aleksandraviciute. “Іnvestigation of the global social networking market.” The actual problems of regional economy development, journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/4524/5026. Аccessed 4Mar.2023.
3. Bochko, О., and V. Kohut, The dynamics of social network user change during the pandemic: a behavioral study. Economy and State, www.economy.in.ua/?op=1&z=5049&i=5. Аccessed 4Mar.2023.
4. “How social media influence consumer behavior.” Clootrack, www.clootrack.com/knowledge_base/how-does-social-media-influence-consumer-behavior. Аccessed 4Mar.2023.
5. “Global statistics of social networks”. DaraReportal, datareportal.com/social-media-users. Аccessed 4Mar.2023.
6. Beer Chris. “Interaction of social browsers with brands.” Gwi, blog.gwi.com/chart-of-the-day/social-browsers-brand/. Аccessed 21Feb. 2023.
7. Kowalewicz, Rebecca. “How social media influences consumer purchases.” Forbes, www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2022/04/28/how-social-media-impacts-consumer-buying/?sh=71854832337d. Аccessed 2Mar. 2023.
8. “14 statistics proving the impact of social media content on consumer purchasing behavior.” Nosto Solutions, www.nosto.com/blog/how-does-social-media-influence-customer-behavior/. Аccessed 17Feb. 2023.
9. “The impact of social media on consumer behavior across generations.” THE3RDEYE, www.the3rdeye.com/social-medias-impact-on-consumer-behavior-per-generation/. Аccessed 1Mar.2023.
10. Santora, Jacinda. “Key influencer marketing statistics that will shape your strategy in 2023.” Influencermarketinghub, influencermarketinghub.com/influencer-marketing-statistics// Аccessed 1Mar.2023.
11. Bushak, Lecia. “Bayer's "Teach Me to Taste TikTok" advertising campaign targets older audiences.” PRWeek, surl.li/gjlmt. Аccessed 15Feb. 2023.
12. Geyser, Werner. “The five biggest challenges for social media marketing.” Influencermarketinghub, influencermarketinghub.com/social-media-marketing-challenges/. Аccessed 5Mar.2023.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).