ІНКЛЮЗИВНИЙ ПОГЛЯД НА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ПОСЛУГ ВПРОДОВЖ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕБЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ ПОДОЛАННЯ СВІТОВОЇ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ

Автор(и)

  • Ю.М. Мельничук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Міністерство освіти і науки України, кафедра фінансів, обліку та економічної безпеки, вул. Садова, 2, м. Умань, 20300, Україна, тел.: 067-7729730 https://orcid.org/0000-0003-4149-0205

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.2.19.198-205

Ключові слова:

менеджмент, Covid-19, пандемія, гостинність, готельні послуги

Анотація

Стаття «Інклюзивний погляд на управління закладами послуг впродовж глобальної небезпеки в контексті подолання світової фінансової кризи» присвячена основним інклюзивним напрямкам подолання фінансових ризиків, що виникли під час пандемії Covid-19. У статті розглядається значення та необхідність готельного бізнесу в культурній, соціальній та економічній сферах країни та світу. Існує паралель між розвитком готельного бізнесу та пандемією кризи в країні. Висвітлено проблеми, які виникли під час пандемії, загрози для бізнесу, наслідки, що призвели до фінансових втрат. Був врахований практичний інклюзивний досвід провідних світових готельних компаній. Досліджено економічні чинники впливу на стан готельного бізнесу та напрямки їх подолання. Надано структуровані управлінські пропозиції щодо подолання фінансових криз, подолання існуючих ситуацій, шляхи їх запобігання.

У праці застосовувалась сукупність методів дослідження, що становить методологію аналізу та організації основних публікацій, законодавчих актів та законів, а саме методи узагальнення, порівняння, хронологізації, аналізу та узагальнення. Особливістю дослідження стало використання «Пелюсткової» гістограми для відображення цифрового впливу пандемії COVID-19 на рівень виручки від реалізації готельних послуг.

У статті розглянуто актуальне питання врятування готельного бізнесу в період глобальних криз. Вирішено завдання дослідження управління закладами послуг впродовж пандемії Covid-19 в контексті подолання світової фінансової кризи. Використано світовий досвід проходження проблематики та інклюзивний досвід в нетипічних ситуаціях, що виникають при настанні глобальних криз, а саме Ковід-19.

Досліджено сукупність факторів, що впливають на діяльність готельного підприємства, здійснено системний поділ на внутрішні та зовнішні. Дано роз’яснення, що зовнішнє середовище організації - це сукупність елементів, які не входять до складу організації, але мають на неї певний вплив; до зовнішніх факторів, що впливають на діяльність готельних підприємств: постачальники, інфляційні процеси в країні, споживачі, законодавство країни, конкуренти, суміжні ринки.

Виявлено проблему відновлення та розвитку бізнесу підприємств індустрії туризму та гостинності в сучасних умовах, ускладнених пандемією Covid-19. Запропоновано тісну співпрацю та консолідовану діяльність між підприємствами галузі, пошук інклюзивних шляхів співпраці, одним із яких є створення комбінованих готелей. Така форма співпраці в індустрії гостинності підвищує конкурентоспроможність підприємств цієї сфери, дозволяє закривати та відновлювати середні та великі підприємства малого бізнесу, забезпечує їх подальший розвиток на національному рівні.

Біографія автора

Ю.М. Мельничук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Міністерство освіти і науки України, кафедра фінансів, обліку та економічної безпеки, вул. Садова, 2, м. Умань, 20300, Україна, тел.: 067-7729730

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Alshible, M. “Social Media Rumors in Time of Corona Pandemic. Why & How is Criminalized? (Comparative Study).” Journal of Advanced Research in Law and Economics, no.11 (3), 2020, pp. 719 – 725.
2. Waliszewski, K., & A.Warchlewska. “Comparative analysis of Poland and selected countries in terms of household financial behaviour during the COVID-19 pandemic.” Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, no.16(3), 2021, pp. 577–615.
3. Zemlina, Y., & O.Lifirenko. “Тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні.” Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, no.2(1), 2019, pp.121–131.
4. Sandal, J. U., Yakobchuk, V., Lytvynchuk, I., & M.Plotnikova. “Institutions for Forming Social Capital In Territorial Communities.” Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, no.41(1), 2019, pp. 67-76.
5. Denysenko, M., & O.Budiakova. “Features of economic development of hotel and restaurant business.” Ekonomika ta derzhava, no.10, 2020, pp.19–23.
6. Melnychuk, Yu., Chyrva, H., & T.Korniienko. “The Value of the Analysis of Scientific and Technical Research in the Strategy of Innovative Development of the World Economy.” Trends Tech Sci Res. USA, no.5(2), 2021.
7. Prokhorova, V.V., & O.Yu.Davydova. “The Gnoseological Aspects of Innovative Management of Enterprises Development.” Business Inform, no. 4, 2019, pp.14–20.
8. Bosovska, M., Boyko, M., Vedmid, N., & O. Poltavska. “Multi-attribute approach to the assessment of the effectiveness of managing the integration processes of tourism enterprises.” Ekonomika ta derzhava, no.2, 2019, pp.31–35.
9. Tkachuk, I., Melnychuk, Yu., Tkachuk, Yu., Solodzhuk, T., & I.Kyryliuk “Economic Mechanism for Managing the Strategic Development of Territorial Communities.” Tem Journal, no. 9(4), 2020, pp.1606-1613.
10. Civelek, M., Ključnikov, A., Fialova, V., Folvarčná, A., & M.Stoch. “How innovativeness of family-owned SMEs differ depending on their characteristics?” Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, no.16(2), 2021, pp. 413–428.
11. Melnychuk, Yu., & M. Slatvinskyi. “Economic Security Governance and Financial Independence of Telecommunication Companies.” Problems of Infocommunications. Science and Technology: Proc. Int. Scient. and Pract. Conf. no.2, 2019, pp.133–142.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-06