ПОДКАСТ МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ АУДІОФОРМАТ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.20.190-201Ключові слова:
подкасти, маркетинг, стратегії, тенденції, стрімінг, брендовані подкасти, контент маркетинг, виклики, реклама, прогнозАнотація
Стаття досліджує актуальні тенденції у світі подкастингу, зокрема його використання як ефективного інструменту маркетингу. Проведено аналіз сучасних тенденцій у подкаст-маркетингу та висвітлено його переваги. Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку подкаст-маркетингу, визначено його основні тенденції, а також розглянуто переваги та виклики цього інструменту для бізнесу. Методи дослідження базуються на аналізі статистичних даних, огляді літератури та ресурсів Інтернету щодо популярних жанрів, попиту, тенденцій розвитку та успішних кампаній подкаст-маркетингу. Висвітлено перспективи брендованих подкастів як ефективного інструменту для просування продуктів, послуг та ідей компаній. Зазначено, що подкасти, завдяки своїй здатності охоплювати цільову аудиторію з високою точністю, стають ключовою частиною стратегії контент-маркетингу. Представлено приклади найпопулярніших брендованих подкастів та досліджено причини їхнього успіху. Надано інформацію про переваги та виклики подкаст-маркетингу для бізнесу, а також запропоновано стратегії, які включають розміщення подкасту у популярних каталогах, отримання позитивних відгуків та оцінок, активне використання соціальних мереж, співпрацю з інфлюенсерами та запрошення гостей. Зазначено важливість розробки лендінгу для підвищення зручності користувачів та ефективного просування подкасту. Результати дослідження вказують на швидкий ріст популярності подкастів, їхню зростаючу важливість у сфері маркетингу та очікуване подальше зростання цього ринку. Також виділяються основні стратегії та напрямки розвитку подкаст-маркетингу, які можуть бути корисними для бізнесу. Наукова новизна полягає у систематизації та аналізі останніх даних та тенденцій у сфері подкаст-маркетингу, а також у виявленні потенціалу цього інструменту для розвитку бізнесу. Результати дослідження можуть бути корисними для брендів та маркетологів у формуванні ефективних стратегій подкаст-маркетингу, що допоможе їм залучати увагу цільової аудиторії та підвищувати свою конкурентоспроможність на ринку.
Посилання
Strashko, Iryna V. "Podcast: A Look Through the Lens of Social Philosophy." Humanitarian Bulletin ZDIA, Issue 71, 2017, ENPUIR, enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/19109/Strashko,%20Iryna.pdf?sequence=1. Accessed 17 Dec. 2023.
Trapeznikova, D. "Who, why and what is recording podcasts in Ukraine - research by MEGOGO AUDIO." Mediamaker, 2023, mediamaker.me/hto-chomu-ta-pro-shho-zapysuye-podkasty-v-ukrayini-doslidzhennya-megogo-audio-5349/. Accessed 17 Dec. 2023.
Khivrenko, A. "What are podcasts and how to listen to them?" Ukrainian Pravda, www.pravda.com.ua/articles/2020/09/20/7267023/. Accessed 17 Dec. 2023.
Nesteleev, M. "Podcasts and Ukraine: People, Numbers, and Problems." Ukrainian Week, tyzhden.ua/podkasty-v-ukraini-liudy-tsyfry-ta-problemy/. Accessed December 17, 2023.
"Why Podcasting Matters to Marketing". WebFX Team, www.webfx.com/blog/marketing/why-podcasting-matters-to-marketing-infographic/ Accessed December 18, 2023.
Koba, M. "23 Podcast Statistics You Should Know in 2023." InfluencerMarketingHub, influencermarketinghub.com/podcast-statistics/. Accessed 19 Dec. 2023.
Shewale, R. "53 Podcast Statistics: Listeners, Growth & Trends." Demandsage, www.demandsage.com/podcast-statistics/. Accessed 8 Sept. 2023.
Bleu, N. "26 Latest Podcasting Statistics for 2024: Usage and More". Bloggingwizard, bloggingwizard.com/podcasting-statistics/. Accessed 15 Feb. 2024.
"Podcasting Market Size, Share, Trends & Growth Report, 2030". Grand View Research, www.grandviewresearch.com/industry-analysis/podcast-market#. Accessed 15 Dec. 2023.
"National Tracking Poll #2210197. Crosstabulation Results". Morning Consult, assets.morningconsult.com/wp-uploads/2023/01/10153744/2210197_crosstabs_MC_SPORTS_PODCAST_PREFERENCES_Adults.pdf. Accessed 29 Dec. 2023.
Market.Us. Podcast Advertising Market to hit USD 43.0 billion by 2032 Driven by Increased Smartphone Usage. Yahoo finance, finance.yahoo.com/news/podcast-advertising-market-hit-usd-132400300.html Accessed 19 Dec. 2023.
Gray, C. "Podcast Statistics & Industry Trends 2023: Listens, Gear, & More". The Podcast Host, www.thepodcasthost.com/listening/podcast-industry-stats/. Accessed 24 Feb. 2024.
Premiere Podcast Productions. "Podcast Marketing Predictions for 2024!" LinkedIn, www.linkedin.com/pulse/podcast-marketing-predictions-2024-premiere-podcast-productions?trk=public_post. Accessed 15Dec. 2023.
Todorov, G. "69 Podcast Statistics to Boost Your Podcast Strategy." Semrush Blog, www.semrush.com/blog/podcast-stats/#header3. Accessed Dec. 26, 2023.
Grunfeld, A. "Best Branded Podcasts & What You Can Learn From Them." Riverside Blog, riverside.fm/blog/branded-podcasts. Accessed 16 Dec. 2023.
Ohanessian, J. "Five Benefits of Podcast Marketing." Audiogo Blog, www.audiogo.com/blog/podcast-marketing-benefits. Accessed 29 Dec. 2023.
Kumar, R. "Advantages and Disadvantages of Podcast Marketing." August Blog, itsaugust.com/advantages-and-disadvantages-of-podcast-marketing/. Accessed 12 Dec. 2023.
"The Infinite Dial 2022." Edison Research, www.edisonresearch.com/the-infinite-dial-2022/. Accessed 23 December 2023.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).