Теоретичні аспекти використання електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності майбутніх учителів технологій

Автор(и)

  • Ірина Смирнова Institute of Vocational Education and Training of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.140-147

Ключові слова:

електронні освітні ресурси (ЕОР), професійне навчання, професійна діяльність, майбутні вчителі, майбутні вчителі технологій, спеціальність “Технології”, вищий педагогічний навчальний заклад (ВПНЗ)

Анотація

У статті визначено вимоги до електронних освітніх ресурсів (ЕОР), обґрунтовано теоретичні аспекти використання ЕОР у професійній діяльності майбутніх учителів. Представлено результати впровадження авторського спецкурсу “Методика розроблення та використання електронних освітніх ресурсів” майбутніми вчителями технологій в процесі професійного навчання спеціальності “Технології” у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів України. У статті зазначено, що з розвитком апаратного та програмного забезпечення комп’ютерів, ІТ-технологій з’явилась можливість суттєво розвивати сферу розроблення електронних освітніх ресурсів. Це пов’язано з появою глобальних мереж та інформаційних технологій, які стали другою парадигмою, на якій базуються сучасні уявлення про електронні освітні ресурси. Визначено, що динамічність, притаманна інформаційним технологіям, уможливлює очікування нових підходів, які будуть змінювати зміст електронних освітніх ресурсів

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Смирнова, .І. 2017. Теоретичні аспекти використання електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності майбутніх учителів технологій. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 140–147. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.140-147.

Номер

Розділ

Articles