ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО ОПАНУВАННЯ ПРОФЕСІЇ ЛІКАРЯ

Автор(и)

  • Володимир Федів доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри біологічної фізики та медичної інформатики ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет»
  • Орися Микитюк кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри біологічної фізики та медичної інформатики ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет»
  • Олена Олар кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри біологічної фізики та медичної інформатики ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет»
  • Тетяна Бірюкова кандидат технічних наук, доцент кафедри біологічної фізики та медичної інформатики ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет»

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2018.19.62-65

Ключові слова:

фізика, математика, середня школа, медичний університет, освіта лікаря

Анотація

Автори статті звертають увагу вчителів середньої школи на важливу роль шкільних курсів фізики і математики у формуванні якісної освіти майбутніх лікарів.

Завданням публікації є відображення значення базових знань з таких дисциплін, як фізика і математика для аналітичного мислення, вивчення науково-природничих дисциплін, а саме: медичної і біологічної фізики, біологічної фізики і фізичних методів аналізу, вищої математики і статистики, у медичних університетах та аналізу отриманих результатівдля діагностичного дослідження живої системи.

Застосовані такі методи дослідження: теоретичні аналіз наукових публікацій з даного питання; практичні аналіз тестів вхідного контролю знань студентів першого курсу з фізики і математики.

Проведене дослідження виявило наявність у значної кількості студентів низького базового рівня знань з фізики і математики, що ускладнює розуміння і засвоєння ними відповідних курсів у медичному університеті. Вказано на значення знань з фізики і математики для потреб практичної медицини. Підкреслюється, що здобутки медицини нерозривно пов’язані з науковими здобутками фізики і розвитком техніки. Це формує мотивацію для успішного опанування фізики і математики школярами, які вибирають професію лікаря, стоматолога чи фармацевта.

З нашої точки зору, важливим фактором, якиймає вплинути на ставлення школярів до вивчення фізики і математики, є змінамотивуючих методик викладання з акцентом на практичне використання відповідних знань у повсякденному житті та для майбутньої професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Як цитувати

Федів, В., Микитюк, О., Олар, О., & Бірюкова, Т. (2018). ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО ОПАНУВАННЯ ПРОФЕСІЇ ЛІКАРЯ. Гірська школа Українських Карпат, (19), 62–65. https://doi.org/10.15330/msuc.2018.19.62-65

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ(DELETE)