ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • Олена Невмержицька доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич, Україна)

Ключові слова:

здоров’я, цінність, ціннісне ставлення, формування цінностей

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних аспектів формування в особистості ціннісного ставлення до здоров’я. Сучасні реалії актуалізують проблему взаємозв’язку здоров’я і якості життя конкретної людини і загалом усього суспільства. Виконання людиною суспільно значущих завдань чи функцій залежить від індивідуального рівня її здоров’я. Водночас стан індивідуального здоров’я залежить від стану здоров’я соціуму. Хоча проблема формування ціннісного ставлення до здоров’я сьогодні всебічно розробляється, пошук нових шляхів ціннісного виховання дітей та молоді завжди актуальний. Відтак мета статті проаналізувати шляхи формування ціннісного ставлення до здоров’я в дітей і молоді. Для її досягнення було використано методи аналізу та синтезу, абстрагування, узагальнення,  що дало можливість проаналізувати теоретичні засади формування в особистості ціннісного ставлення до здоров’я та сформулювати висновки щодо вдосконалення цього процесу. У статті схарактеризовано процес формування цінностей особистості, визначено його структуру, висвітлено механізми формування цінностей. Доведено необхідність пошуку нових шляхів формування цінностей. Акцентовано на специфічних методах формування цінностей особистості, серед яких – аналіз текстів, біографічний метод, кристалізація цінностей, розв’язання проблемних завдань, аналіз яких уможливив резюмувати: їхнє застосування дає змогу системно реалізувати всі етапи формування цінностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Невмержицька, О. . (2020). ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я. Гірська школа Українських Карпат, (22), 14–18. вилучено із https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/4271

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ