РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ОСВІТНІЙ РЕЗУЛЬТАТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.20-26Ключові слова:
розвиток емоційного інтелекту, молодші школярі, Нова українська школа, емоційно-ціннісна складова змісту освітиАнотація
У статті висвітлено результати аналізу можливостей Нової української школи впливати на розвиток емоційного інтелекту школярів. Визначено напрями його розвитку відповідно до вимог особистісно зорієнтованого, компетентнісного, комунікативного, діяльнісного підходів, задекларованих у Державному стандарті загальної початкової освіти як обов’язкові орієнтири для оновлення змісту освіти. Розкрито особливості організації навчання на інтегрованій основі для розвитку емоційного інтелекту молодших школярів. Виокремлено та докладно описано емоційну складову змісту освітніх галузей початкової школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-11
Номер
Розділ
Наукові статті