ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.43-48Ключові слова:
навчально-предметна компетентність, Stem-засоби, уміння вчитися, специфічні вміння, універсальні вмінняАнотація
Стаття присвячена визначенню сутності поняття “навчально-предметна компетентність з фізики”, встановленню універсальних і специфічних вмінь, через які вона проявляється в учнів. Авторами виділені когнітивний, діяльнісний, емоційний, методологічний компоненти навчально-предметної компетентності з фізики, рівні сформованості навчально-предметної компетентності в учнів та показники для визначення кожного з рівнів. Обґрунтовано важливість використання Stem-засобів, до яких відносять сучасні засоби і технології, що пропонує техніка, виробництво та цифровий світ для формування вміння вивчати фізику не тільки на уроках, але й в подальшій професійній сфері діяльності. Визначено найбільш використовувані Stem-засоби в навчанні фізики та наведено приклади їх впливу на формування кожного з компонентів навчально-предметної компетентності.