САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.86-89Ключові слова:
самостійна робота студентів, іноземна мова за професійним спрямуванням, форми, види і методи самостійної роботи, іншомовне спілкування, професійні навичкиАнотація
У статті розглянуто особливості організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення професійно орієнтованої іноземної мови, визначено сутність поняття ‘самостійнаробота’, доведена його багатозначність та складність. Проаналізовано самостійну роботу як важливий складник навчально-пізнавальної діяльності й самоосвіти майбутнього фахівця. Подано види, форми й методи самостійної роботи, що використовуються у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Охарактеризовано основні підходи до продуктивного виконання студентами самостійної роботи. Особлива увага приділяється ролі викладача в організації самостійної роботи та виокремлюються педагогічні умови за яких цей процес стає більш ефективним. Наголошується, що організація самостійної роботи з іноземної мови за професійним спрямуванням має враховувати основні тенденції в розвитку сучасної методики навчання іноземних мов: комунікативну спрямованість, активізацію мовленнєвої та мисленнєвої діяльності студентів у процесі оволодівання мовою як засобом спілкування, підвищення мотивації навчання, індивідуальний підхід до студентів і розвиток інтересу до предмету й майбутньої професії.