ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК УМОВА КОНКУРЕНТНОСТІ ЩОДО НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.105-109Ключові слова:
мобільність, професійна мобільність, професійна компетентність, учитель фізичної культури, освітні послугиАнотація
У статті розглядається професійна мобільність як важлива якість майбутнього вчителя фізичної культури на ринку освітніх послуг. Обґрунтовується, що професійна компетентність є запорукою формування професійно мобільного педагога в закладах вищої освіти і в майбутньому гарантуватиме йому успішне виконання фахових обов’язків у навчальній та виховній діяльності в освітніх закладах. Встановлено, що професійна мобільність учителя фізичної культури – це готовність особистості до професійної активності, а саме: бути гнучким до змін в освітній галузі, адекватно сприймати та здійснювати оцінку щодо нововведень у системі освіти, саморозвиватися та самоудосконалюватися, розробляти авторські навчальні програми, упроваджувати інноваційні методи, форми та засоби на різних етапах навчання учнів, виховувати здобувачів освіти в демократичному освітньому середовищі; до творчості та креативності щодо виконання завдань у різних видах діяльності.