ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З БІОЛОГІЇ У 9 КЛАСІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Анотація
Стаття обґрунтовує доцільність застосування методів візуалізації навчального матеріалу на прикладі загальної біології у 9 класі. Для реалізації поставленої мети застосовували методи: аналіз джерел інформації з окресленої проблеми, вивчення досвіду роботи та анкетування вчителів біології, педагогічний експеримент.
Автором доведено, що візуалізація навчального матеріалу із загальної біології з використанням живих презентацій і навчальних відеороликів забезпечує наочність і лаконічність навчального матеріалу, можливість ефективно навчатися за межами класу; дозволяє застосовувати технологію перевернутого навчання, полегшує взаємодію вчителів та учнів під час дистанційного і змішаного навчання; сприяє підвищенню пізнавального інтересу учнів, швидкому формуванню у них предметних компетентностей.