ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ З БІОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО БАКАЛАВРА ПРИРОДНИЧИХ НАУК»
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.64-69Ключові слова:
визначити педагогічну сутність поняття «компетентність з біології майбутнього бакалавра природничих наук» як складової професійної компетентностіАнотація
У статті обумовлено імператив природничої складової наукових знань. Актуалізується проблемне поле підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, у якому провідна роль належить саме майбутнім бакалаврам природничих наук. Авторами наголошується на посиленні інтеграційних зв’язків у сфері освіти і науки, актуалізації запитів суспільства на фахівця з широким діапазоном практико-орієнтованих знань, необхідним рівнем професійних умінь і навичок, здатністю впроваджувати в освітній простір загальнокультурні цінності. З огляду на це особлива увага приділяється поняттю “компетентність з біології майбутнього вчителя природничих наук” як ключовому фактору забезпечення наукового підходу та реалізації цілісної природничої освіти
Опубліковано
2022-10-21
Номер
Розділ
Наукові статті