МОТИВАЦІЯ ДІТЕЙ 8-10 РОКІВ ДО ЗАНЯТЬ ГРЕППЛІНГОМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.39.36-41

Ключові слова:

грепплінг, мотивація, спорт, початковий етап підготовки

Анотація

Мета дослідження. Визначити мотиви і рівень мотивації до занять спортом юних грепплерів на початковому етапі підготовки. Методи й організація дослідження: аналіз наукової і методичної літератури з проблем дослідження, узагальнення даних, опитування, анкетування, методика визначення шкільної мотивації за Н.Г. Лусановою (модифікація), методика діагностики особистості на мотивацію до успіху Т. Елерса, методи математичної статистики. Результати. Майже половина батьків (48,9%) очікує від занять спортом поліпшення фізичного розвитку і здоров’я дитини; 23,4 % – здобуття навичок, необхідних, щоб вміти захистити себе; 12,8 % батьків вважають, що заняття допоможуть знайти друзів, це чудова можливість, щоб спілкуватися з однолітками, мати спільні інтереси, 6,4 % батьків пов’язує майбутнє життя своїх дітей в дорослому віці зі спортом (тренер), 6,4% – очікують досягнення спортивних результатів, які в майбутньому забезпечать належний матеріальний стан, 2,1 % – сподобалася сучасна спортивна база в спортивному клубі. Висновок. 61,8 % дітей мають дуже високий рівень мотивації до успіху, 10,3 % – помірно високий рівень, 21,5 % – середній рівень мотивації, а у 6,4 % дітей спостерігається низька мотивація до успіху.

Посилання

1. Алексєєв АФ., Ананченко КВ., Голоха ВЛ. Мотивація та психоемоційний стан в змагальній діяль-
ності дзюдоїстів-ветеранів. Єдиноборства. 2021; 3(21): 4–12.
2. Горюк П., Даниленко О. Психофізіологічний стан спортсменів єдиноборціву міжсезонні. Науковий
часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури
(фізична культура і спорт). 2021, 4К(132): 61–64.
3. Грецький О, Мицкан Б. Формування мотивації до занять спортивною діяльністю на початковому
етапі підготовки. Молодіжний науковий вісник. Луцьк, 2013; 11: 67–71.
4. Ермаков СС, Тропин Ю.Н., Бойченко Н.В. Специальная физическая подготовка квалифициро-ванных борцов. Единоборства. 2016; 2: 20–22.
5. Ильин ЕП. Психология спорта. Питер, 2008. 351 с.
6. Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл “Грепплінг”. Київ. 2020. 112 с.
7. Наказ Міністерства молоді та спорту України від 27.12.2017 р. № 5229 “Про визнання виду спорту в Україні, та внесення змін до Реєстру визнаних видів спорту в Україні”. URL: https://zakon. rada.gov.ua.
8. Наконечний ІЮ. Подолання внутрішньо-особистісного конфлікту у спортсменів високої кваліфі-кації у єдиноборствах. Науковий журнал “Молодий вчений”. 2018; 3: 131–136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01