Актуалізація лідерства як ключова категорія неокономічного суспільства: соціально-культурні та освітні аспекти
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.50-59Ключові слова:
лідерство, освітня система, соціологія, економічна політикаАнотація
У статті розглядається проблема лідерства як ключової категорії у формуванні нової генерації соціально-активних і ділових людей. До нашого часу лідерство та ініціативність описується значною мірою у рамках підготовки вузівської категорії фахівців. Пропонується вивести її на широкий освітньо-професійний загал і зосередити увагу на вузівській системі. Також запропонована реорганізація системи вищої освіти з урахуванням необхідності актуалізації лідерства як такого. Результати інтерпретуються у рамках гуманітарних, політико-економічних, соціальних та демографічних проблем Європи початку ХХІ століття.
##submission.downloads##
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
2019-04-17
Як цитувати
[1]
ГРІБОВИЧ, А. et al. 2019. Актуалізація лідерства як ключова категорія неокономічного суспільства: соціально-культурні та освітні аспекти. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 6, 1 (Квіт 2019), 50–59. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.50-59.
Номер
Розділ
Articles