Квалітативний аспект інтернаціоналізації в українській вищій освіті

Автор(и)

  • ІРИНА МИГОВИЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.113-120

Ключові слова:

процес інтернаціоналізації, глобальна система вищої освіти, українська система вищої освіти, обґрунтування інтернаціоналізації

Анотація

У статті здійснено спробу дослідити квалітативний аспект процесу інтернаціоналізації в українській системі вищої освіти. Інтернаціоналізація розглядається як реакція на глобальні процеси трансформації провідних суспільних інститутів, а також як унікальна можливість для української системи вищої освіти забезпечити інтеграцію відповідно до європейських і світових тенденцій. Досліджуваний процес визначено як фактор, що впливає на трансформацію системи вищої освіти на шляху до модернізації її структурних елементів задля підвищення якості в умовах зростаючих потреб ринку праці, а отже і задля поліпшення іміджу освітньої установи. Зазначено, що реформування системи вищої освіти на сучасному етапі впливає не лише на подальші перспективи розвитку освітньої сфери, а й на застосування університетами нових стратегій у сфері їх позиціонування. На основі дослідження теорії інтернаціоналізації, міжнародної освіти, міжнародного рекрутингу та мобільності, питань якості і управління у вищій освіті викладено низку практичних обґрунтувань інтернаціоналізації вищої освіти, які є ймовірними до застосування в українському контексті вищої освіти.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-17

Як цитувати

[1]
МИГОВИЧ, І. 2019. Квалітативний аспект інтернаціоналізації в українській вищій освіті. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 6, 1 (Квіт 2019), 113–120. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.113-120.

Номер

Розділ

Articles