Організація освітньої роботи щодо формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя у взаємодії закладу дошкільної освіти і початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.133-141Ключові слова:
діти старшого дошкільного віку, першокласники, взаємодія, заклад дошкільної освіти, початкова школа, ціннісне ставлення, власне здоров’яАнотація
У статті висвітлено результати апробації методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя у взаємодії закладу дошкільної освіти і початкової школи. Представлено етапи організації експериментальної роботи. Визначено основні форми і методи формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Визначено здобутки дошкільного дитинства задля їх збагачення в молодшому шкільному віці й забезпеченні послідовного зростання дитячої особистості. Доведено необхідність врахування принципу наступності у роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Проаналізовано роботу з педагогами та батьками в контексті практичного вирішення досліджуваної проблеми.