Формування етнічної свідомості майбутнього педагога в умовах європейського освітнього простору

Автор(и)

  • МАРИНА ВАСИЛИК

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.155-160

Ключові слова:

педагогічна освіта, етнічна свідомість, учитель, полікультурна освіта, європейський освітній простір, європейська ідентичність

Анотація

У статті актуалізуються сучасні дослідження формування полікультурної компетентності у майбутніх фахівців у зв’язку з глобалізаційними процесами та інтегруванням вищої освіти України до європейського освітнього простору. Важливим є формування у студентів світогляду, їх ціннісних орієнтацій, сучасного соціально-гуманістичного мислення в навчальному процесі закладу вищої освіти. Наголошено, що полікультурність слугує невід'ємною частиною кожної національної системи освіти. Полікультурність є ключовим принципом формування абсолютно нової освітньої системи України; адже повага і прийняття культурного різноманіття в суспільстві, співіснування діалогів без втрати національно-культурної ідентичності представників суспільства призводять до його духовного і культурного збагачення.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-17

Як цитувати

[1]
ВАСИЛИК, М. 2019. Формування етнічної свідомості майбутнього педагога в умовах європейського освітнього простору. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 6, 1 (Квіт 2019), 155–160. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.155-160.

Номер

Розділ

Articles