Реаліті-шоу як тип медіа-дискурсу (на матеріалі реаліті-шоу «Keeping up with the Kardashians»)

Автор(и)

  • Л. Ікалюк Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
  • O. Доронюк Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.2.2-3.71-76

Ключові слова:

медіа-дискурс, реаліті-шоу, Keeping up with the Kardashians, американська мрія

Анотація

Стаття присвячена особливостям американського реаліті-шоу як типу медіа-дискурсу. На
матеріалі реаліті-шоу «Keeping up with the Kardashians» зроблено спробу визначити інтралінгвістичні
та екстралінгвістичні чинники створення образу звичайної американської сім’ї з метою привертання
уваги публіки

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-02

Як цитувати

[1]
Ікалюк, Л. і Доронюк O. 2015. Реаліті-шоу як тип медіа-дискурсу (на матеріалі реаліті-шоу «Keeping up with the Kardashians»). Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 2, 2-3 (Лип 2015), 71–76. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.2.2-3.71-76.

Номер

Розділ

Articles