Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкової школи на уроках іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.73-78Ключові слова:
країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, зразки комунікативної поведінки, мовленнєва комунікативна поведінка, не мовленнєва комунікативна поведінка, базові знанняАнотація
Статтю присвячено проблемі формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції
учнів початкових класів на уроках іноземної мови. Проаналізовано поняття “країнознавча
компетенція”, “лінгвокраїнознавча компетенція” та їх складові. Розглянуті елементи мовленнєвої та
не мовленнєвої комунікативної поведінки учнів. Представлено прийоми та засоби залучення
школярів до культури країн, мова яких вивчається. Значна увага приділена питанням порівняння
національних та іноземних культурних особливостей. Обґрунтовано необхідність врахування в
педагогічній діяльності вчителя ідеологічних, національних, расових відмінностей учнів, толерантного
ставлення до їх світоглядних уявлень і переконань