Вербальні засоби переконання в англомовній рекламі

Автор(и)

  • Ганна Карпенко Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.84-87

Ключові слова:

реклама, маніпуляція, переконання, ментальні особливості

Анотація

У статті висвітлено вербальні засоби переконання у англомовній рекламі. Обгрунтовано
маніпуляційні тактики та особливості переконання у англійській рекламі, здійснено порівняльний
аналіз лінгвістичних та культурних аспектів формування стилю в англійських та українських
рекламах

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

[1]
Карпенко , Г. 2016. Вербальні засоби переконання в англомовній рекламі. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 84–87. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.84-87.

Номер

Розділ

Articles