Абревіація як спосіб творення неологізмів в мас медіа
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.16-19Ключові слова:
абревіація, неологізм, ініціальна абревіація, абревіатури-омоніми, спосіб творенняАнотація
У статті досліджено та проаналізовано абревіацію як один з найпродуктивніших способів творення неологізмів у медіа дискурсі. Основна увага авторів зосереджена на ініціальній абревіації та її підтипах, виявлено кілька нових способів утворення абревіатур. Аналіз охоплює дві основні характеристики абревіатур у ЗМІ: форму та значення цього виду скорочень
##submission.downloads##
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
2016-12-30
Як цитувати
[1]
Великорода, .В. і Лябига, .Н. 2016. Абревіація як спосіб творення неологізмів в мас медіа. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 4 (Груд 2016), 16–19. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.16-19.
Номер
Розділ
Articles