Абревіація як спосіб творення неологізмів в мас медіа

Автор(и)

  • В. Великорода Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
  • Н. Лябига Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.16-19

Ключові слова:

абревіація, неологізм, ініціальна абревіація, абревіатури-омоніми, спосіб творення

Анотація

У статті досліджено та проаналізовано абревіацію як один з найпродуктивніших способів творення неологізмів у медіа дискурсі. Основна увага авторів зосереджена на ініціальній абревіації та її підтипах, виявлено кілька нових способів утворення абревіатур. Аналіз охоплює дві основні характеристики абревіатур у ЗМІ: форму та значення цього виду скорочень

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2016-12-30

Як цитувати

[1]
Великорода, .В. і Лябига, .Н. 2016. Абревіація як спосіб творення неологізмів в мас медіа. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 4 (Груд 2016), 16–19. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.16-19.

Номер

Розділ

Articles