Методологічні проблеми сучасної педагогіки
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.9-17Ключові слова:
методологія, педагог, педагогічна дійсність, педагогічна діяльність, наука, зміст педагогічної освіти, методологічна культура педагогаАнотація
У статті аналізується сутність і зміст поняття “методологія”, на основі чого робиться висновок про те, що до цього часу не існує однозначного підходу у визначенні цієї дефініції. Значна увага приділяється питанням з’ясування взаємозв’язку методології і науки, розкриваються діалектичні аспекти цього взаємозв’язку. Досліджуються провідні чинники впливу методології на удосконалення педагогічної дійсності і педагогічної діяльності. Визначається роль методології у формуванні змісту педагогічної освіти. Доводиться, що удосконалення навчально-виховного процесу, дослідження його основних складових безпосередньо залежить від методологічної культури педагога