Історичні передумови розвитку інклюзивної освіти в скандинавських країнах

Автор(и)

  • Наталя Андрійчук Zhytomyr Ivan Franko State University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.97-104

Ключові слова:

інклюзивна освіта в скандинавських країнах, спеціальна освіта, історія освіти

Анотація

Автор статті аналізує і інтерпретує цілісну картину розвитку інклюзивної освіти деяких скандинавських країн, а саме: Швеції, Норвегії та Ісландії. У статті зазначено, що у більшості країн спеціальна освіта все ще є альтернативною формою навчання для тих дітей з особливими потребами, які не можуть відвідувати загальноосвітні навчальні заклади. Отже, зв'язок інклюзивної і спеціальної освіти дозволяє автору наводити деякі паралелі між цими двома видами навчання, аби простежити перехід від однієї до іншої. Автор робить висновок про те, що історія становлення інклюзивної освіти у Швеції, Норвегії та Ісландії має багато спільних рис, однак ісландська система освіти має характерні особливості, які відрізняють її від двох інших

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Андрійчук, .Н. 2017. Історичні передумови розвитку інклюзивної освіти в скандинавських країнах. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 97–104. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.97-104.

Номер

Розділ

Articles