Історичні передумови розвитку інклюзивної освіти в скандинавських країнах
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.97-104Ключові слова:
інклюзивна освіта в скандинавських країнах, спеціальна освіта, історія освітиАнотація
Автор статті аналізує і інтерпретує цілісну картину розвитку інклюзивної освіти деяких скандинавських країн, а саме: Швеції, Норвегії та Ісландії. У статті зазначено, що у більшості країн спеціальна освіта все ще є альтернативною формою навчання для тих дітей з особливими потребами, які не можуть відвідувати загальноосвітні навчальні заклади. Отже, зв'язок інклюзивної і спеціальної освіти дозволяє автору наводити деякі паралелі між цими двома видами навчання, аби простежити перехід від однієї до іншої. Автор робить висновок про те, що історія становлення інклюзивної освіти у Швеції, Норвегії та Ісландії має багато спільних рис, однак ісландська система освіти має характерні особливості, які відрізняють її від двох інших