Професійна підготовка майбутніх учителів в системі неперервної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.105-109Ключові слова:
професіоналізм, неперервна освіта, самоосвіта, самовдосконалення, мобільність, компетентністьАнотація
Автор статті аналізує особливості професійної підготовки майбутніх педагогів у системі неперервної освіти, акцентує увагу на потребі систематичного, цілеспрямованого, неперервного самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації. У статті зазначено, що у процесі підготовки до подальшої професійної діяльності у вищому навчальному закладі формуються основні вміння і навички, накопичуються знання та досвід, що слугуватимуть ефективному зростанню учителя, його творчій роботі, прагненню подальшого самовдосконалення. Автор робить висновок про те, що неперервна освіта сьогодні виступає не лише гарантом розвитку держави, всього суспільства, а й особистою потребою кожного