Соціокультурна складова професійної компетентності педагога
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.110-116Ключові слова:
соціокультурна компетентність, соціокультурна мобільність, соціокультурний розвиток, принцип культуровідповідності, полікультурне середовище навчального закладуАнотація
У статті досліджено теоретичні і практичні аспекти формування україномовної соціокультурної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів; проаналізовано пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до роботи в умовах особистісно орієнтованого навчання школярів.
На підставі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури з окресленої проблеми визначено низку методико-педагогічних ідей, які уможливлюють формування соціокультурної мобільності майбутніх педагогів з метою забезпечення соціокультурного розвитку школярів