Соціокультурна складова професійної компетентності педагога

Автор(и)

  • Марія Стахів Ivan Franko National University of Lviv
  • Галина Бойко Ivan Franko National University of Lviv

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.110-116

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, соціокультурна мобільність, соціокультурний розвиток, принцип культуровідповідності, полікультурне середовище навчального закладу

Анотація

У статті досліджено теоретичні і практичні аспекти формування україномовної соціокультурної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів; проаналізовано пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до роботи в умовах особистісно орієнтованого навчання школярів.

На підставі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури з окресленої проблеми визначено низку методико-педагогічних ідей, які уможливлюють формування соціокультурної мобільності майбутніх педагогів з метою забезпечення соціокультурного розвитку школярів

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Стахів, .М. і Бойко, .Г. 2017. Соціокультурна складова професійної компетентності педагога. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 110–116. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.110-116.

Номер

Розділ

Articles