Змістові характеристики організаційно-педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи

Автор(и)

  • Артем Смолюк Lesya Ukrainka Eastern European National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.126-132

Ключові слова:

організаційно-педагогічні умови, професійний саморозвиток, майбутні учителі, позитивна мотивація

Анотація

У статті визначено організаційно-педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи, а саме: підтримка позитивної мотивації досягнення як задоволення внутрішньої потреби особистості у професійному саморозвитку; використання когнітивно-пізнавальних можливостей змісту психолого-педагогічних і методичних дисциплін для формування комплексу дидактико-технологічних знань і вмінь, здатностей до інтеграції просторово-предметного, пізнавально-мотиваційного, психолого-дидактичного та соціально-комунікаційного компонентів освітнього середовища педагогічного коледжу; створення насиченого соціально-комунікативного простору в процесі інтерактивної взаємодії суб’єктів навчання для створення у студентів “ситуацій успіху” та демонстрації позитивного досвіду професійних успіхів. Результатом реалізації зазначених організаційно-педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є рефлексивно-ціннісне ставлення до власної особистості як майбутнього педагога-професіонала з урахуванням своїх сильних і слабких сторін, сформований високий рівень готовності до професійного саморозвитку в обраній професії

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Смолюк, .А. 2017. Змістові характеристики організаційно-педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 126–132. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.126-132.

Номер

Розділ

Articles