Змістові характеристики організаційно-педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.126-132Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови, професійний саморозвиток, майбутні учителі, позитивна мотиваціяАнотація
У статті визначено організаційно-педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи, а саме: підтримка позитивної мотивації досягнення як задоволення внутрішньої потреби особистості у професійному саморозвитку; використання когнітивно-пізнавальних можливостей змісту психолого-педагогічних і методичних дисциплін для формування комплексу дидактико-технологічних знань і вмінь, здатностей до інтеграції просторово-предметного, пізнавально-мотиваційного, психолого-дидактичного та соціально-комунікаційного компонентів освітнього середовища педагогічного коледжу; створення насиченого соціально-комунікативного простору в процесі інтерактивної взаємодії суб’єктів навчання для створення у студентів “ситуацій успіху” та демонстрації позитивного досвіду професійних успіхів. Результатом реалізації зазначених організаційно-педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є рефлексивно-ціннісне ставлення до власної особистості як майбутнього педагога-професіонала з урахуванням своїх сильних і слабких сторін, сформований високий рівень готовності до професійного саморозвитку в обраній професії