Використання народної творчості для підвищення якості навчання на уроках англійської мови у початковій школі
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.155-161Ключові слова:
країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, зразки комунікативної поведінки, мовленнєва комунікативна поведінка, немовленнєва комунікативна поведінка, базові знанняАнотація
Статтю присвячено проблемі формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції учнів початкової школи на уроках іноземної мови. Проаналізовано поняття “країнознавча компетенція”, “лінгвокраїнознавча компетенція” та їх складові. Розглянуто елементи мовленнєвої та немовленнєвої комунікативної поведінки учнів. Представлено прийоми та засоби залучення школярів до культури країн, мова яких вивчається. Значна увага приділена питанням порівняння національних та іноземних культурних особливостей. Обґрунтовано необхідність врахування в педагогічній діяльності вчителя ідеологічних, національних, расових відмінностей учнів, толерантного ставлення до їхніх світоглядних уявлень і переконань