Використання народної творчості для підвищення якості навчання на уроках англійської мови у початковій школі

Автор(и)

  • Тетяна Близнюк Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
  • Кароліна Нафалска Нафалска State School of Higher Education in Chelm

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.155-161

Ключові слова:

країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, зразки комунікативної поведінки, мовленнєва комунікативна поведінка, немовленнєва комунікативна поведінка, базові знання

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції учнів початкової школи на уроках іноземної мови. Проаналізовано поняття “країнознавча компетенція”, “лінгвокраїнознавча компетенція” та їх складові. Розглянуто елементи мовленнєвої та немовленнєвої комунікативної поведінки учнів. Представлено прийоми та засоби залучення школярів до культури країн, мова яких вивчається. Значна увага приділена питанням порівняння національних та іноземних культурних особливостей. Обґрунтовано необхідність врахування в педагогічній діяльності вчителя ідеологічних, національних, расових відмінностей учнів, толерантного ставлення до їхніх світоглядних уявлень і переконань

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Близнюк, .Т. і Нафалска, К.Н. 2017. Використання народної творчості для підвищення якості навчання на уроках англійської мови у початковій школі. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 155–161. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.155-161.

Номер

Розділ

Articles