Методична підготовленість майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: сутність, структура, критерії сформованості

Автор(и)

  • Євгенія Проворова Kyiv National Pedagogical Dragomanov University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.178-185

Ключові слова:

майбутній учитель музики, вищий педагогічний навчальний заклад, методична підготовка, методична підготовленість, співацька діяльність, праксеологічний підхід, компонент, критерій, показник

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел і дослідно-експериментальної роботи окреслено сутність поняття “методична підготовленість майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу”. Означена інтегрована особистісна якість розглядається як результат методичної підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі, що відображає систему потреб, мотивів, творчої уяви, ціннісних орієнтацій, здатність до трансляції або створення інновацій, до імпровізації, прогнозування результатів своєї діяльності; високий рівень інформативної обізнаності  в галузі музичного мистецтва та методики, умінь володіти голосом, мімікою, жестами, прийомами і методами генерування та аналізу ідей успішно застосовувати праксеологічні педагогічні технології, що забезпечують успішність співацької діяльності. Окреслено мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивно-рефлексивний, креативно-проективний, конативно (поведінково)-виконавський, особистісно-результативний, організаційно (перцептивно)-комунікативний компоненти, критерії і показники аналізованого феномену

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Проворова , Є. 2017. Методична підготовленість майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: сутність, структура, критерії сформованості. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 178–185. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.178-185.

Номер

Розділ

Articles