Гумор як складова частина міжособистісного спілкування

Автор(и)

  • Ганна Карпенко Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.195-199

Ключові слова:

почуття гумору, іронія, сарказм, сміх, взаємодія, педагогічний процес

Анотація

У статті здійснено аналіз гумору, іронії і сарказму у міжособистісній взаємодії. Описано теорії походження гумору. Доведено, що гумор є складовою частиною міжособистісного спілкування, незамінною характеристикою та якістю, яку люди завжди шукають у інших людей. Представлено деякі особливості гумору і категорії іронії. Визначено переваги використання гумору викладачами у педагогічному процесі. Подано фрагменти з життя студентів, у яких вони використовують гумор, іронію та сарказм. Наголошено, що люди наділені з народження даром сміху, який піднімає дух і надає відчуття щастя. Автор констатує, що почуття гумору є незмінною властивістю, яка допомагає людям жити щасливо, залишатися молодими, долати проблеми і позитивно впливати на інших людей. Доведено, що вдале використання гумористичного мистецтва є надзвичайно ефективним у навчальній роботі зі студентами

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Карпенко , Г. 2017. Гумор як складова частина міжособистісного спілкування. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 195–199. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.195-199.

Номер

Розділ

Articles